Spring sale

FAQ

Czy kolor w rzeczywistości może być inny niż na zdjęciu?

Odcień na zdjęciu może różnić się od rzeczywistego koloru ze względu na odwzorowanie kolorów przez Twój monitor lub urządzenie. Informujemy również, że tabele rozmiarów różnych producentów mogą się znacznie różnić. Dlatego też zachęcamy do zapoznania się z tabelą rozmiarów na naszej stronie internetowej podczas składania zamówienia w celu poprawnego dopasowania rozmiarów.

Jaki rozmiar należy wybrać, jeśli masz marginalne rozmiary?

W przypadku marginalnych rozmiarów sugerujemy wybrać większy rozmiar. Jeśli jednak lubisz bardziej przylegające ubrania to możesz śmiało brać odpowiedni dla siebie rozmiar. Jeśli z wybranego produktu nie będziesz zadowolony, w ciągu 14 dni możesz wymienić go na inny.

Jak często wysyłane są przesyłki?

Przesyłki na terenie Polski wysyłamy codziennie niezależnie od weekendów. Zamówienie jest wysyłane w dniu złożenia zamówienia, pod warunkiem, że zostało ono złożone przed godziną 15.00.

Czy wszystkie produkty na stronie są dostępne?

Strona jest w 100% aktualna pod względem dostępności wszystkich artykułów, zapewniamy, że każdy przedmiot z katalogu jest na stanie.

Skąd mam wiedzieć, jak należy odpowiednio dbać o rzeczy?

W karcie każdego artykułu można znaleźć taką informację w opisie produktu.

Czy mogę przymierzyć wasze produkty w sklepach stacjonarnych?

W tej chwili funkcjonujemy wyłącznie online. Możesz kupić rzeczy na naszej stronie i przymierzyć je w domu. W przypadku, gdy coś Ci nie będzie pasowało istnieje możliwość wymiany i zwrotu w ciągu 14 dni.

Jak mogę się skontaktować z managerem sklepu, w jakich godzinach pracujecie?

Obsługa klienta jest czynna codziennie bez przerw od 9.00 do 21.00. Dni wolne od pracy to 1.01, 7.01. Możesz do nas wysłać e-mail. Wszystkie kontakty znajdują się w dolnej stopce strony.

Masz jeszcze pytania?
Napisz do nas na
[email protected]